fredag 22 juni 2007

Kova meininki Hesassa - Ett dj***a drag i Helsingfors

Här är jag och mina två finskelever på resa i Helsingfors. Det hade pratats länge om en resa och till slut blev den av.
Jag ville på ett snabbt sätt få med allt vi gjorde, varför jag valde att sätta in en mängd småbilder på samma layout. Vi hade några hektiska dagar. Vi trivdes och förälskade oss i Helsingfors. Vi tog en bussrundtur (som ingick i Helsingforskortet) och fotade sevärdheter, promenerade på Helsingfors gator, åkte spårvagn, åt olika soppor... livet lekte, även om mina fötter värkte.
Min resa slutade dock lite snopet... magsjuka på Landvetter flygplats, svårt att sova, kräkningar på natten och sjuk i en vecka efteråt med både feber, influensa och så vidare... Men det är ju inte det man tänker på i första hand... hehhe.
Jag hade precis köpt ett stort glitterpapperpaket och ville få användning för dem. Bokstäverna hade jag köpt på tradera (någon har väl klippt ut dem med någon maskin... har inte bekantat mig med dem ännu).

Inga kommentarer: